9 grudnia 2011

Testujemy kosmetyki Farmona

Dziś na naszym blogu możecie poznać opinie na temat kosmetyków Sweet Secret firmy Farmona, które są do wygrania w naszym świątecznym konkursie. Czytajcie i bierzcie udział, naprawdę warto! A oto opinie naszych czytelniczek:

Ola, 22 lata, studentka: Przede wszystkim należy podkreślić piękny zapach kosmetyków Farmona. Podczas kąpieli wprost chce się je zjeść! Nie polecam stosowania ich przez dzieci, naprawdę mogą pomyśleć, że to czekolada. Jednak dorośli z pewnością skuszą się na ten "słodki sekret". Spośród całej serii szczególnie podoba mi się peeling do ciała. Jest bardzo delikatny, można go używać również do twarzy i dekoltu.

Zuzanna, 24 lata, copywriter: To cudowne kosmetyki na zimę. Kiedy chcecie poczuć prawdziwe ciepełko i pod prysznicem, czy w kąpieli pachnieć jak czekoladowa pralinka, musicie wybrać Farmonę. Uważam, że cała seria jest cudowna, ale najbardziej przypadło mi do gustu czekoladowe masło do ciała. Mój narzeczony mówi potem na mnie "Ciasteczko"!

Jagoda, 31 lat, nauczycielka: Chociaż nie przepadam za przysmakami z czekolady, ten zestaw sprawił, że zmieniłam zdanie. Nie pachnie mdło, dusząco, ale ożywczo i świeżo, jak czekolada gorzka, ciemna. Ulubiony kosmetyk? Chyba żel pod prysznic, bo nie lubię moczyć się w wannie. Ale muszę przyznać, że czekoladowe mleko do kąpieli znakomicie sprawdza się w tej samej roli. Polecam!


Jeśli po tych recenzjach zachęciliśmy Was do wypróbowania kosmetyków, zapraszamy do udziału w konkursie!

2 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam Farmonę. Seria Sweet Secret jest szczególnie pyszna. Mam w domu żel pod prysznic egzotyczny i on też pachnie cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie bardzo proszę o pomoc. Zostało mi tylko 15 shinystars aby otrzymać CAŁKOWICIE ZA DARMO pudełko SHINYBOX. Proszę o rejestracje i pomoc. Ty też będziesz mogła otrzymać darmowe pudełeczko kosmetyków Oto link http://shinybox.pl/?ref=b911533

    OdpowiedzUsuń